Ads 468x60px

Золоті правила класного керівника



ЗОЛОТІ ПРАВИЛА КЛАСНОГО КЕРІВНИКА


1Учитель має бути особистістю привабливаю для дітей.
 
2 Учитель повинен викликати любов і повагу дітей до себе, якщо він сам любить, поважає кожну дитину та піклується про неї, у стосунках із нею чесний та відвертий.
 
3 Учитель має бути відвертим у стосунках з усіма учнями.
 
4 Учитель має бути веселим , жартівливим.
 
5 Учитель має раціонально використовувати свій час.
 
6 Учитель має бути доброзичливим.

 
 
7 Учитель має постійно вдосконалюватися, розширювати свій кругозір.
 
8 Гасло вчителя: "Пізнай самого себе і допоможи в цьому своїм учням"
 
9 Учитель повинен реалізовуватиііндивідуальний підхід до дитини, вміти її вислухати.
 
10 Класний керівник має створити учнівський колектив  у якому панують доброзичливі стосунки.
 
11 Педагог повинен приймати тільки обдумані рішення.
 

12 Учителеві слід любити й захищати дитину, поважати її почуття.
 
13 Учителеві необхідно виховувати в дітей самодисципліну.
                                  ПОРАДИ ЩОДО ВСТАНОВЛЕННЯ  ДОВІРИ
                                 МІЖ ПІЛТІТКОМ І КЛАСНИМ КЕРІВНИКОМ
                                         В КРИЗОВИЙ СТАН ДЛЯ НИХ


1 Уважно вислухайте підлітка. Прагніть до того, щоб підліток зрозумів , що він вам не байдужий і ви готові зрозуміти  і прийняти його Не перебивайте, не показуйте свого страху. Відносьтесь до нього серйозно, з повагою.
 
2 Запропонуйте свою підтримку та допомогу. Постарайтесь переконати , що даний стан (проблеми) тимчасові і швидко пройдутьт. Проявіть співчуття і покажіть , що ви поділяєте і розумієте його почуття.
 
3 Поцікавтесь, що найбільше в даний частурбує підлітка.
 
4 Впевнено спілкуйтесь з підлітком. Саме це допоможе йому повірити у власні сили. Головне правило в роботі з дітьми  - не нашкодити.
 
5 Використовуйте слова - речення , які будуть сприяти встановленню контакту: розумію, звичайно, відчуваю , хочу допомогти.
 
6 В розмові з підлітком дайте зрозуміти йому , що він необхідний і іншим , і унікальний як особистість. Кожна людина, незалежно від віку, може мати позитивну оцінку своїй діяльності.
 
7 Недооцінка гірша, ніж переоцінка. Надихайте підлітка на високу самооцінку. Вмійте слухати, довіряти  і викликати довіру в нього.
 
8 Звертайтесь за допомогою, консультацією до спеціаліста, якщо щось насторожило вас у поведінці підлітка.
   ПОРАДИ КЛАСНОМУ КЕРІВНИКУ
   ДЛЯ ДОСЯГНЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ
                 ВИХОВНОЇ РОБОТИ
 
1 Підвищувати рівень організованості класного колективу (дисциплінованістьт, робота учнівського самоврядування).
 
2 Різноманітність позаурочного життя класу.
 
3 Слідкувати за динамікою динамічного зростання рівня вихованості учнів.
 
4 Підвищувати рівень розвитку класного колективу(згуртованість, активність, ініціативність учнів виховний вплив колективу на цого членів , рівень розвитку громадської думки).
 
5 Активно співпрацювати класному керівнику  з класом.
 
6 Тримати тісний звязок із сімєю .
 
7 Проводити роботу з проблемними учнями , надавати їм педагогічну підтримку на основі індивідуального підходу.
 
8 Створити умови захищеності та комфортності перебування кожного вихованця у класі , школі.
 
 
 
Blogger Templates